REGULAMIN KONKURSU

„Sposób na życie z naturą z MM“

 

§1

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Sposób na życie z naturą z MM“ (dalej: „Konkurs”) jest: Change/Serviceplan Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000352269, REGON 142357290, NIP 5213560286, zwany dalej: „Organizatorem“.
  2. Konkurs organizowany jest na zlecenie i rzecz Spółdzielni Mleczarskiej „MLEKPOL“ w Grajewie, ul. Elewatorska 13, 19-203 Grajewo, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000045142, REGON 000827780, NIP 7190000425, zwanej dalej „Fundatorem”.
  3. Konkurs jest ogłaszany i organizowany za pośrednictwem: profilu FB fanpage: Maślanka Mrągowska - Pysznie i Zdrowo! (dalej: “Serwis”).
  4. Konkurs nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu ustawy o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 roku t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2094.
  5. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani też tworzony we współpracy z serwisem społecznościowym Facebook. Wszelkie informacje przekazywane przez osoby biorące udział w Konkursie powierzane są Organizatorowi, Zleceniodawcy, a nie serwisowi Facebook. Facebook nie ponosi odpowiedzialności wobec uczestników w związku z realizacją Konkursu.
  6. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem") reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie, prawa i obowiązki Organizatora oraz uczestników Konkursu.

§2

Przedmiot i czas Konkursu

  1. Przedmiotem Konkursu jest przygotowanie oraz przesłanie zdjęcia z wykonanym zadaniem w komentarzu pod konkursowym postem z zadaniem: „Kup produkt, zrób zdjęcie, w którym pokażesz swoje sposoby na życie w zgodzie z naturą i z Maślanką Mrągowską, dodaj je pod postem konkursowym na FB i krótko opisz“ (dalej: „Materiał“).
  2. Materiał powinien zawierać element w postaci widocznego opakowania produktu Maślanka Mrągowska (dalej: “Produkt”).
  3. Konkurs rozpoczyna się dnia: 24.05.2021 roku i kończy się w dniu 30.05.2021 roku.

§3

Uczestnictwo w Konkursie

  1. Uczestnictwo w Konkursie ma charakter dobrowolny i nieodpłatny.
  2. W Konkursie mogą uczestniczyć pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, posiadające miejsce zamieszkania oraz adres do doręczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i które skutecznie przystąpiły do Konkursu w sposób opisany w ust. 4 niniejszego paragrafu (dalej: “Uczestnik”).

 

  1. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora, Fundatora członkowie ich organów zarządzających, jak również członkowie najbliższych rodzin wymienionych osób, to jest małżonkowie, krewni i powinowaci w linii prostej (np. rodzice, dzieci, dziadkowie, wnuki), ich przysposobieni lub przysposabiający, a także rodzeństwo.
  2. Aby wziąć udział w Konkursie, Uczestnik powinien:
  3. posiadać konto w Serwisie;
  4. zalogować się na konto w Serwisie;
  5. dodać Materiał pod postem konkursowym;

 

  1. Wzięcie udziału w Konkursie stanowi akceptację Regulaminu
  2. Zgłoszenie może zostać wykluczone z Konkursu w każdym czasie, w razie stwierdzenia przez Organizatora, że nie spełnia ono wymogów Regulaminu lub w przypadku zgłoszenia do Organizatora roszczeń związanych z Materiałem przez osoby trzecie.
  3. Uczestnik może wysłać więcej niż jedno Zgłoszenie.
  4. Uczestnik może otrzymać maksymalnie jedną nagrodę.
  5. Treści dodawane przez Uczestnika nie mogą zawierać treści naruszających powszechnie akceptowane zasady moralności, naruszających godność osobistą, nawiązań do symboli religijnych, etnicznych lub rasowych.
  6. Udostępniając Materiał, Uczestnik zaświadcza, że jest wyłącznym autorem Materiału i przysługują mu do tego utworu wszelkie prawa własności intelektualnej, w tym wyłączne prawa autorskie osobiste i majątkowe, jak również, że Materiał jest przejawem oryginalnej, własnej twórczości Uczestnika, nie był dotychczas nigdzie publikowany, jak również nie jest obciążony prawami osób trzecich i nie narusza praw osób trzecich. W Materiale nie może być widoczne żadne logo lub znak towarowy, oprócz znaków produktów Fundatora.Materiały, naruszające prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie nie będą uwzględnione.
  7. Uczestnik jest zobowiązany do zachowania paragonu potwierdzającego zakup Produktu.

 

§4

Przebieg Konkursu

  1. Spośród zgłoszeń zostanie wyłonionych do 3 najlepszych ocenie Organizatora oraz Fundatora tj. najbardziej oryginalnych i kreatywnych Materiałów. Autorzy wyłonionych Materiałów uzyskuje prawo do Nagrody stając się Zwycięzcami („Zwycięzca”).
  2. Decyzja w przedmiocie wyboru Zwycięzcy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, podejmowana jest przez Organizatora oraz Fundatora.
  3. Ogłoszenie wyników rywalizacji w ramach Konkursu nastąpi w terminie do 8.06.2021.

 

  1. Zwycięzca jest zobowiązany w terminie do 15.06.2021 od daty ogłoszenia wyników Konkursu, o którym mowa w ust. 3, zgłosić się do Organizatora poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres konkurs@changeserviceplan.pl, ze wskazaniem danych niezbędnych do przekazania nagrody. Niezachowanie tego terminu, podanie nieprawidłowego adresu lub danych o których mowa w zdaniu poprzednim, skutkują utratą prawa do Nagrody, która pozostaje wówczas do wyłącznej dyspozycji Fundatora.

 

  1. Organizator może zażądać od Uczestnika przesłania zdjęcia/skanu paragonu Produktu.

 

§5

Nagrody

  1. Nagrodą w Konkursie jest: Torba płócienna z nadrukiem Maślanki Mrągowskiej o wartości 155 zł netto (dalej: “Nagroda rzeczowa”);
  2. Nagroda rzeczowa zostanie wysłana przez Organizatora, na adres wskazany przez Zwycięzcę Konkursu w terminie do 14 dni od otrzymania informacji, o których mowa w § 4 ust. 5
  3. Zwycięzca, otrzyma dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11 % wartości przekazywanej mu odpowiednio Nagrody rzeczowej, w zaokrągleniu do pełnych złotych, która od razu zostanie potrącona przez Organizatora celem uregulowania ryczałtowego podatku dochodowego od osób fizycznych od przekazanych w Konkursie nagród (art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych) i przekazana do właściwego urzędu skarbowego. Potrącenie 10% podatku zryczałtowanego od wartości nagrody oznacza, że pieniężna część nagrody nie będzie wydana Zwycięzcy.
  4. Zwycięzcy nie przysługuje prawo zamiany Nagrody, w tym jej wymiany na ekwiwalent pieniężny.

 

§6

Szczegółowe zasady i warunki prawne Konkursu

  1. Przesłanie Materiału zgodnie z zasadami wskazanymi w § 3 Regulaminu równoznaczne jest z:
  2. z zagwarantowaniem przez Uczestnika, że przysługują mu wszelkie prawa własności intelektualnej do Materiału zgłoszonego do Konkursu w tym wyłączne prawa autorskie osobiste i majątkowe, jak również, że zgłoszony Materiał jest przejawem oryginalnej, własnej twórczości Uczestnika, nie był dotychczas nigdzie publikowany, jak również nie jest obciążony prawami osób trzecich i nie narusza praw osób trzecich.
  3. udzieleniem przez Uczestnika na rzecz Fundatora oraz Organizatora niewyłącznej i nieodpłatnej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z nadesłanego Materiału, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich znanych w chwili akceptacji Regulaminu polach eksploatacji, a w szczególności:

1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Materiału – wytwarzania określoną techniką egzemplarzy Materiału, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,

2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Materiał utrwalono – wprowadzania do obrotu, użyczania lub najmu oryginału albo egzemplarzy,

3) w zakresie rozpowszechniania Materiału w sposób inny niż określony w ppkt 2) powyżej – publicznego wykonywania, wystawiania, wyświetlania, odtwarzania oraz nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania Materiału w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (w szczególności poprzez Internet), niezależnie od ich liczby oraz formy, częstotliwości, miejsca i czasu dostępu.

  1. zobowiązaniem się przez Uczestnika do niewykonywania autorskich praw osobistych do Materiału względem Fundatora oraz Organizatora, w szczególności wyrażeniem zgody na wykorzystywanie Materiału bez podawania imienia, nazwiska lub pseudonimu twórcy.
  2. Zabronione jest zamieszczanie przez Uczestników w Materiałach jakichkolwiek treści, które naruszają dobre obyczaje, obowiązujące prawo lub naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich oraz wizerunków innych osób.
  3. W przypadku wystąpienia w zakresie Materiału wizerunku Uczestnika lub innej osoby wyraża on zgodę (a w przypadku wizerunku innej osoby posiada jej zgodę) na jego wykorzystanie i rozpowszechnianie w zakresie określonym w niniejszym paragrafie.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji w każdym czasie Materiałów pod kątem zawartości treści zakazanych, o których mowa powyżej w ust. 2, a w razie stwierdzenia takich treści, do wykluczenia Uczestnika dopuszczającego się naruszeń, na każdym etapie Konkursu. W takim przypadku Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z § 8 Regulaminu.

 

§7


Polityka Prywatności

  1. Administratorem danych osobowych gromadzonych w związku z Konkursem jest Change/Serviceplan Sp. z o.o.
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i realizacji uprawnień, o których mowa poniżej należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Change/Serviceplan Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem e-mail: iod@changeserviceplan.pl

 

  1. Powierzenie danych osobowych uczestników konkursu nastąpi w zakresie niezbędnym do wzięcia udziału w Konkursie oraz dostarczenia Nagrody, w celach związanych z realizacją Konkursu.

  2. Dane będą przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji obsługi Konkursu Dane osobowe osób nagrodzonych mogą zostać przekazane firmie kurierskiej w celu wysyłki Nagrody.

 

  1. Dane osobowe niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie obejmują: nazwę swojego profilu w Serwisie Facebook. Dane osobowe niezbędne do uzyskania nagrody obejmują także imię i nazwisko, adres, numer telefonu kontaktowego, dane właściwego urzędu skarbowego, numer identyfikacji podatkowej lub PESEL (do rozliczenia nagrody zgodnie z przepisami podatkowymi). Podanie wskazanych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wydania Nagród.

  2. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”), jako informacje niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, w związku z akceptacją regulaminu Konkursu przez Uczestnika.

 

  1. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu oraz przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.

  2. Okres przetwarzania danych osobowych Uczestników, którzy nie wygrali nagrody zakończy się z upływem trzech miesięcy od końca Okresu Trwania Konkursu.

 

  1. Dane osobowe zwycięzców Konkursu będą przetwarzane do 5 lat od ogłoszenia wyników Konkursu, w związku z udzieloną licencją. Okres przetwarzania danych osobowych uczestników, którzy wygrali Nagrodę w Konkursie zakończy się z upływem pięciu lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończył się okres trwania konkursu (w związku z obowiązkiem przechowywania dokumentacji podatkowej).

 

  1. Dane osobowe Uczestnika nie będą podlegać automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu w celu dopasowania treści komunikacji marketingowej albo przygotowania oferty handlowej.

 

  1. Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

 

  1. Uczestnikowi przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

 

  1. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

 

 

§8

Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być składane przez Uczestników przez cały czas trwania Konkursu, a także w terminie do 14 dni licząc od ogłoszenia wyników Konkursu, drogą elektroniczną na adres e-mail: konkurs@changeserviceplan.pl
  2. Reklamacje winny wskazywać dane wnoszącego reklamację (adres e-mail), wskazanie jej przyczyn.
  3. Skutecznie złożone reklamacje będą rozpatrywane w terminie 10 dni od daty otrzymania reklamacji, a zgłaszający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacje rozpatruje Organizator.

§9

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin jest dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora oraz na stronie: Maślanka Mrągowska - Pysznie i Zdrowo! w serwisie Facebook: https://www.facebook.com/Niejembyleczego.
  2. Organizator jest uprawniony do zmiany okresu trwania Konkursu.
  3. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konkursie poprzez wysłanie e-maila na adres: konkurs@changeserviceplan.pl. Rezygnacja w przypadku Zwycięzcy, powoduje utratę prawa do przyznanej Nagrody, która pozostaje wówczas do wyłącznej dyspozycji Organizatora.
  4. Wszelkie informacje na temat Konkursu Uczestnicy mogą uzyskać kontaktując się z Organizatorem pod adresem e-mail: konkurs@changeserviceplan.pl. Odpowiedzi udzielane będą w terminie do 7 dni.
  5. Organizator zastrzega, iż w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń lub w przypadku, gdy ocena Materiałów wskaże, iż nie spełniają one określonych w Regulaminie kryteriów (oryginalność, kreatywność), nagrody nie zostaną przyznane.